top of page

Vernisáž a autogramiáda mezi kočičkami :)

Tak se nám to blíží! Další skvělá akce krásně na začátek letních prázdnin! Co si takhle udělat výlet do Prahy? :D

 

Ano, mluvím o mém slavnostním zahájení výstavy Očima zvířat, očima přírody v Kavárně kočičí na Karlíně! Součástí bude i autogramiáda, takže si můžete přinést knížečky k podpisům, nebo si knížky koupit na místě přímo u mě :)

Akce se koná 8. července v 17 hodin v Kavárně Kočičí v Praze na Karlíně.

A přivítají nás živé kočičky! Kdo jste v této krásné kavárničce ještě nebyl, asi budete překvapen, protože kavárna se nejmenuje kočičí jenom tak. Opravdu tu žijí a bydlí roztomilé kočičky, které zde našly svůj domov z útulků. Jak už asi víte, já zvířátka zbožňuju, takže jsem si tuhle kavárničku hned oblíbila, a ještě o to víc, když jsem zjistila, že dělají veganské dobroty! Prostě paráda :)

Navíc sem krásně zapadají i moje obrazy, neboť jsou na nich ztvárněná hlavně zvířátka, ať už kočičky a pejskové, nebo divoké šelmy a tvorové oceánů. V poslední době se hodně věnuju i malbě přírody, takže si můžete prohlédnout obrazy i s touto tématikou.

No a co nás čeká?

Celou akcí nás provede moderátor a zpěvák Amedeo Rathan! Poslechneme si tak jeho úžasnou hru na kytaru a krásný zpěv nejen v češtině, ale i v angličtině a italštině! Proběhne nějaké to povídání a autogramiáda.

Zakoupit si můžete jak obrazy, tak i mé ilustrace ke knihám, které budu mít s sebou, a také knížky samotné ;-)

Už se na vás moooc těším!

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page