top of page

Dcera hvězd na Slovensku!

Dcera hvězd je na světě teprve chviličku, a už slaví úspěch :D Myslím, že opravdu velký úspěch, aspoň já jsem z toho naprosto nadšená! Jak napovídá nadpis, Dcera hvězd vyjde i na Slovensku! Ano, přímo ve slovenštině a v prodeji by měla být už příští rok!


Mám z toho opravdu velkou radost. Překladu se ujme nakladatelství Magna. Nemůžu se dočkat a věřím, že to všechny mé čtenáře ze Slovenska potěší :) Už teď jsem totiž dostávala několik dotazů právě



od slovenských fanoušků s tím, zda vyjde má nová kniha i u nich. Je naprosto skvělé, když můžu odepisovat, že ano!


Určitě si pamatujete, že na Slovensku vyšla trilogie Poselství jednorožců, která měla úspěch, a čtenáři se na mě od té doby obrací, zda ve slovenštině nevyjdou i další mé knížky, především Snížkova dobrodružství a Syn pekel. Tohle má ale v rukou Fragment a já budu jedině ráda, pokud budete své dotazy směřovat přímo na ně, možná se díky tomu překlad uskuteční ;-)

email: fragment@albatrosmedia.cz

Stejně tak se můžete ptát na dotisk Poselství jednorožců kompletu nebo Křišťálů moci. Hodně mi tím pomůžete. Děkuji všem, kdo se zapojí :)


Dcera hvězd tak bude mou další knihou, která poputuje do zahraničí. Kromě Poselství jednorožců vydaných na Slovensku i v Srbsku, se překladu dočkal ještě Syn pekel, který se v angličtině prodává na Amazon.com. Na tento svůj počin jsem velmi hrdá, protože dostat svou knihu do anglicky mluvících zemí je můj největší sen :) Název je Son of hell - Blood of wolves, tedy trochu jiný, než v češtině = Syn pekel - krev vlků. Co říkáte na obálku? :) Jsem sama zvědavá, zda bude obálka Dcery hvězd ve slovenštině stejná, nebo úplně jiná :o



Tak co říkáte na novinku? Budu ráda, když se vyjádříte v komentářích ;-)


Míša

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page