top of page

Pomozte na svět knížce „Patlas zvířat“


Nedávno mě oslovila jedna z mých milých čtenářek. Má velký sen vydat vlastní knížku, a protože mám radost, že když se sny plní, rozhodla jsem se ji podpořit. Tímto bych ráda oslovila i vás, zda byste nepomohli na svět jedné originální, zábavné a velice chytlavé knížce!


Do 19. 2. 2021 probíhá na stránce http://bit.ly/KupPatlas crowdfunding knížky Patlas zvířat. Její autorkou je dvacetiletá studentka Eliška Svobodová. Ráda tvoří, maluje, čte a hraje na klavír. Baví ji vytvářet originální knížky s barevnými ilustracemi jako je Patlas.


Knížka je založená především na vtipných ilustracích zvířat. Doprovází je texty obsahující fakta o zvířatech a slovní hříčky vycházející z jejich názvu. Potěší především rodiče s dětmi, ale i všechny, kteří se rádi smějí a nebrání se hře se slovy.

Zájemci si můžou knížku předobjednat nebo podpořit její vydání. Když se nasbírá dostatek financí, knížka projde korekturami, bude vytištěna, poslána všem zájemcům a dostane se na pulty knihkupectví. Pokud by se to nepovedlo, peníze se všem vrátí.


Eliška vzkazuje: „Budu moc vděčná, když mou knížku podpoříte a pomůžete jí na svět. Stejně tak pro mě bude ohromnou pomocí, pokud informaci o předprodeji knížky rozšíříte dál mezi své známé. Zajímalo by mě, kolik lidí dokážu pomocí Patlasu rozesmát. Budete mezi ně patřit i Vy?“

Sledujte také stránky knížky:



Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page