top of page

Co mi pomáhá zůstat pozitivní?


Jak tak projíždím svůj blog, všimla jsem si, že rubrika "Myslet pozitivně" nějak zahálí :D Tak jsem si řekla, že zkusím něco nesmolit, přece jenom v dnešní době se to docela hodí ;-)


Jak jste na tom s pozitivním myšlením? Věříte, že pozitivní myšlenky vám do života můžou přitáhnout všechno, po čem toužíte? Věříte, že s pozitivním přístupem jde všechno líp? Nebo prostě jenom tak proplouváte životem a všechno považujete za náhodu?


A jak si vedete v dnešní těžké době? Daří se vám zůstávat nad věcí a být pozitivní i přesto všechno, co se kolem nás děje? Já se přiznám, že občas je to těžké. Vlastně dost často. Hlavně pro mého manžela z hlediska podnikání a co si budeme povídat, trh s knihami je teď také hodně omezený. Přesto si myslím, že je důležité uchovávat si naději v lepší zítřky a věřit, že se vše děje za nějakým účelem, který nám má něco přinést v našem rozvoji, a zřejmě nás někam posunout. Zkrátka si na všem najít něco aspoň trošičku pozitivního :)


Já si pomáhám k dobré náladě dlouhými (ale klidně i krátkými) procházkami přírodou. Máme za statkem lesy a louky a tak se snažím každý den vyrazit s pejsky na procházku. Vždycky si přitom úžasně pročistím hlavu, nadýchám se čerstvého vzduchu a pokochám se krásnou přírodou. Další super způsob na klidnou mysl je jóga. Je pravda, že mám velký problém s leností, ale poslední dobou jsem se do toho opřela a cvičím jógu doma i 3x 4x týdně a cítím se skvěle. Navíc úžasně pomáhá na bolest zad (s tím mám velké potíže) i na hubnutí. Jóga spojuje tělo a ducha a soustředí se na střed těla, přináší vyrovnanost a klidnou mysl. Super videa najdete třeba na youtubu. No a nesmím zapomenout na čtení knih :D


Pro mě je ale nejúčinější způsob, jak zůstat v pohodě a šťastná, denně děkovat a být vděčná za vše, co mám a čeho se mi dostává, především za své milované a naše zdraví. Věřte mi, že pokud se obklobíte vším, co milujete, nemůžete se cítit špatně. Ať je to letmý polibek a pohlazení od mého manžela, hezká zpráva od mamky nebo pozdrav od kamarádky, pomazlení s mými hafíky nebo když mě rozesmějí naše kočky při jejich denním fackování, anebo když usednu k počítači a rozkliknu Spojení duší... všechny tyhle maličkosti naplňují můj den štěstím.


Přeji vám, abyste si také našli své maličkosti, které promění váš všední den ve šťastný :)


Snad jsem moc neplácala, kdyžtak napište, jestli vás tahle rubrika baví ;-)



Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page