top of page

Mapový kvíz fantasy světů

Protože už mám za sebou docela pěknou řádku knížek, napadl mě pro vás takový malý kvíz :D


Víte, kolik jsem stvořila fantasy světů? Pět! To docela ujde, co? :D Dokázali byste je vyjmenovat? A co víc, poznáte jejich mapy? Každý svět je jiný a každý má svou mapu. Vyfotila jsem vám je a vaším úkolem bude rozeznat, která mapa patří k jakému světu a tudíž i k jaké knize. Napište tedy nejen název světa, ale i knihy, ke které patří ;-) A aby to nebylo tak jednoduché, přidala jsem i malý chyták! Schválně, kdo z vás ho odhalí :D


Tak jdeme na to!


Mapa č. 1

















Mapa č. 2


















Mapa č. 3


















Mapa č. 4


















Mapa č. 5







Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page