top of page

Hledám spolupráci mezi čtenáři

Léto je za námi, prázdniny bohužel skončily a zase je tu škola. Najde se tu někdo, kdo se do školy aspoň trochu těšil? :D Věřím ale, že jste si léto pořádně užili, já tedy ano, a mám proto plno energie do práce, která mě teď na podzim čeká. Pulty knihkupců zahlcují nové knihy a jelikož nechci, aby se mezi tou záplavou ztratila moje Dcera hvězd, vrhám se do nové propagační akce. A nebojte, mezitím samozřejmě dál pracuji na druhém dílu 😉 Pokud vás zajímá víc, počkejte si na další článek, který se objeví už tento týden.



K tomu, abych mohla rozjet svou kampaň, ale potřebuji Vaši pomoc. Tímto bych Vás o ni ráda požádala. Pokud máte rádi mé knížky a chtěli byste se podílet na propagaci Dcery hvězd, budu nadšená, když se mi ozvete. Čeká na vás odměna v podobě ilustrace, kterou obdržíte poštou. A pokud doma ještě nemáte mou podpisovou kartičku a záložky, obdržíte i je.


A o co půjde? Co bude vaším úkolem?


1. Je to jednoduché. Pokud vlastníte blog nebo web, stačí napsat krátkou recenzi právě k Dceři hvězd. Jestli jste knihu už četli, není nic snazšího. Samozřejmě se budu roztékat blahem, jestliže se vám líbila a recenze bude pochvalná, ale počítám i s kritikou, tak to prostě chodí a každá recenze se počítá 😉 K tomu přidáte i nějakou fotku knihy na svůj instagram, pakliže ho vlastníte. Jestli jste se mi rozhodli pomoci, budu moc ráda, když mě o tom informujete na mém emailu michaela.nelien@seznam.cz nebo klidně tady v komentáři, abych věděla, kdo se vlastně zapojil a komu můžu poděkovat 😊 No a když mi potom pošlete i odkaz na recenzi či fotku Dcery hvězd, budu nesmírně ráda!



2.Pokud patříte mezi ty, kteří knihu ještě nečetli, a přesto byste se rádi zapojili, kontaktujte mě a domluvíme se prostřednictvím emailu. Pro čtyři z vás, kteří mají zájem o recenzi, mám připravené výtisky ZDARMA! Tak neváhejte napsat 😉 Počítá se i instagram, pokud nemáte blog ani web, ale instagram aktivně vedete, počítá se to. Napište mi tedy na email michaela.nelien@seznam.cz a do předmětu dejte MÁM ZÁJEM O RECENZI




3. Mám tu ale nabídku i pro vás, kteří nevlastníte blog, web ani instagram, a přesto byste se rádi zapojili. V tomto případě stačí napsat doporučení na Dceru hvězd na svůj Facebookový profil, připojit odkaz na knihu a je to. Obdržíte ode mě balíček s ilustrací. I vy mi prosím napište na můj email michaela.nelien@seznam.cz, domluvíme se. Do předmětu prosím napište DOPORUČENÍ PŘES FB.


4. A pak je tu pomoc mimo internet a sociální sítě. Máte ve třídě docela dost knihomolů? Nebo prostě jen lidi, kteří mají rádi fantasy? Myslíte si, že by je Dcera hvězd zaujala? Byli byste ochotní mi pomoci? Pokud ano, napište mi na michaela.nelien@seznam.cz, dáme to dohromady. Zaslala bych Vám přímo domů balíček s plakátky k Dceři hvězd a vy byste je potom rozdali ve třídě a klidně i v sousední třídě nebo prostě lidem, o kterých si myslíte, že je to bude zajímat. A když pár plakátků donesete i do knihovny a vašeho knihkupectví, budu vás milovat :D

Tak jo, těším se na vaše zprávy :-*

Míša

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page