top of page

Ohromující Píseň krve

Píseň krve je kniha, která mě velmi překvapila. Nečekala jsem, že mě zaujme takovým ohromujícím způsobem. Autor Anthony Ryan se okamžitě vyšvihl mezi špičku mých oblíbených autorů, vlastně se ocitl na vrcholu. Jeho styl je mistrovský. Příběh vás zkrátka chytne a už nepustí. Ryan je skvělý vypravěč a právě to dělá jeho knihu tak velkolepou.

Píseň krve je jedinečná fantasy a pro mě úžasný zdroj dalšího učení a vývoje. Od začátku jsem žasla nad autorovým stylem, který vás nutí číst pořád dál a dál, a když se podíváte, že vám zbývají ještě dvě stovky stránek do konce, jásáte, protože prostě nechcete, aby tenhle příběh skončil.

Líbí se mi i všechny postavy. A moc se mi líbí, jak autor pojal hlavního hrdinu Vélina Al Sornu. Nejdříve vidíme jeho dětství a postupné dospívání a pomalu si uvědomujeme, kam jeho osud spěje. Protože je nám nastíněn hned na začátku. Díky jeho dětství však pronikáme hlouběji do jádra samotné postavy a chápeme ji, i když Vélin zcela podlehne zabíjení.

Teď čtu druhý díl Pán věže a je to stejně velká pecka. Úžasně vymyšlený svět a národy. Skvělé postavy. Prostě za mě paráda.

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page