top of page

Mrkněte na mou novou stránku na FB

Přišla jsem o svou facebookovou stránku, kterou jsem budovala mnoho let. Někdo se mi naboural do profilu a já si musela založit nový... tím pádem se nemůžu přihlásit do své původní stránky a nemám vám jak dát vědět, že má fb stránka už nefunguje. Prosím vás tedy o pomoc...

Sdílejte prosím mezi svými přáteli tuhle informaci, tenhle článek, cokoli... Věřím, že se nám podaří vybudovat stejně skvělou komunitu i na mé nové stránce. Stejně jako předtím se můžete těšit na různé novinky ohledně mého psaní, chystaných událostech, na fotky a obrázky a spoustu aktualit. Třeba i fotky z mé nedávné svatby :)

Navíc jsem pro vás nafotila i nové fotky s knížkami a chystám také video :)

Děkuju vám předem za pomoc a teď honem šup na mou novou stránku :D

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page