top of page

Recenze od čtenářky

Ahoj všichni! Ráda bych zde zveřejnila takovou menší recenzi na mé knížky od čtenářky Kristýnky Hervertové. Bohužel nevlastní blog a tak mě napadlo, že bych mohla její recenzi zveřejnit přímo já. Udělala mi totiž velikou radost a je škoda se o ni nepodělit s vámi :)

 

POSELSTVÍ JEDNOROŽCŮ Výborná a promyšlená fantasy série s kouzelným světem a elfy!

Taky bych takhle poutavě chtěla umět vyprávět v sedmnácti :)

KŘIŠŤÁLY MOCI 1. Zbožňuju Arwinina a Neillinina dobrodružství, křehkou zakázanou lásku Terien a Sorgana plus krásně propracovaný fantasy svět, který je podobný zahraničním spisovatelům. O to jsem více hrdá, že máme mezi spisovateli takovýto poklad!

KŘIŠŤÁLY MOCI 2. Druhý díl Křišťálů moci nám přivede nové skvělé hrdiny, které jsem si oblíbila stejně tak jak Neillin a Awrixel! Kouzelná výprava za křišťály a jejich strážci je napínavá a úplně vás dostane! Knížku neodložíte!

KŘIŠŤÁLY MOCI 3. Knížka byla opět úžasně promyšlená, rychle se čte, je vtipná a hrdinové jsou skvělí! Dostávaly R'Tilesovi hlášky, Neillinina tvrdohlavost, Awrixelova oddanost chránit skupinu, Ellenesina chytrá řešení a mnoho dalšího!

KŘIŠŤÁLY MOCI 4. Závěrečný díl byl opravdu velkolepý! Přišlo mi, že je to trochu jiné, než ostatní tři díly ale dobrým způsobem…! Tolik zvratů, napětí, náhlých smrtí a úžasného hořkosladkého konce. Který vlastně nebyl hořký, ale úžasný! Zbožňuju tuhle sérii!

SYN PEKEL Temněji podbarvená fantasy s nádechem Tolkiena. To je Syn pekel! Moc se mi v knížkce líbily obrázky na konci od samotné autorky! Je hezké vidět, jak si představuje samotné hrdiny :). Syna pekel ocení fanoušci vlkodlaků, tvrdé fantasy a dobrodružství z pera Michaely Burdové!

VOLÁNÍ SIRÉNY Odpočinkové čtení pro čtenáře, které zbožňuji sirény, krásy jižní Anglie, fantasy a návrat do minulosti! Knížku jsem měla přečtenou za dva dny!

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page