top of page

Knížečky bydlí i na Moravě


Předevčírem jsme se s přítelem vrátili z dovči na Moravě, kterou jsme si užili pořádným výletováním a wellnessováním :) Po návratu domů mě na mailu čekalo velké překvapení - až z Uherského Hradiště! To je ale náhoda, říkám si, vždyť jsme se odtamtud právě vrátili! Tento email mě opět utvrdil v tom, že moji čtenáři jsou prostě jedineční :)

 

Jednalo se o objednávku knížky s krásně milým vzkazem. Vyrazil mi dech, protože jsem se se slečnou setkala přímo v hotelu, když nás obsluhovala u večeře. Z emailu jsem se tak dozvěděla, že to byla má dlouholetá čtenářka! Ano, krásná dospělá slečna, která čte mé knížky už od 12 let. To vás chytne za srdce.

Tímto článkem bych chtěla poděkovat vám všem mým úžasným čtenářům. Vím, že je mezi vámi spousta těch, kteří na mých knížkách takříkajíc "vyrůstali", a mnoho z vás i nadále čeká na další moje dílka. Vážím si toho, opravdu moc. Stejně tak si ale cením a jsem nadšená ze všech nováčků, kteří mou tvorbu objevili třeba teprve nedávno :) Je naprosto skvělé se s vámi setkávat!

Čtenářka z Uherského Hradiště mi udělala obrovskou radost, ale dobře vím, že jste skvělí úplně všichni! Na můj křest v Sedlčanech přijela čtenářka až z Děčína a na Humbooku v Praze jsme se setkala s fanynkou až z Ostravy! Děkuju, že jste :)

Věřím a doufám, že vás setkání se mnou naplňují stejně, jako mě, a proto vám můžu s radostí oznámit, že máme další příležitost! Blíží se vernisáž mé výstavy v Praze v Kavárně Kočičí! Již potřetí v této krásné kavárničce vystavím svá dílka, přivezu knížečky a se všemi si ráda popovídám. Užijeme si pěkný večer :)

Tak přijďte společně se mnou oslavit začátek prázdnin! Program ještě upřesním, ale do kalendáře si už teď můžete vyznačit sobotu 1. července!

Těším se na Vás :)

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page