top of page

Manželé odvedle - thriller, který vás šokuje

Ti z vás, kteří alespoň jednou navštívili nějakou mou besedu, to možná vědí - zbožňuju thrillery! Thrillery patří kromě fantasy k žánru, který čtu prakticky pořád. Nejradši mám takové ty skutečně mrazivé, o vraždících psychopatech nebo tajuplných zmizení. Nic pod hranici 18 let, takže pokud ke mně chodí i dospěláci, bude tenhle tip spíš pro ně :)

 

Když jsem poprvé zachytila vydání Manželé odvedle, hned mě kniha zaujala a věděla jsem, že ji musím mít. Brousila jsem si na ni drápky docela dlouho a pak mi konečně dorazila domů. Nelitovala jsem! Pohltila mě hned od první stránky, takže vám ji mohu vřele doporučit.

Nejvíc se mi na textu líbilo, že nezdržoval, nikam zbytečně neodbočoval a šel přímo k věci, což činilo celé vyprávění velmi naléhavým. Čtenář je proto napnutý jako struna a hltá stránku za stránkou. Největší šok přichází asi v polovině příběhu - tohle by asi nečekal nikdo! Příběh vás přitom celou dobu klame, že takhle to tedy rozhodně být nemůže, a hle! ono to tak přesně je.

Něco takového bych si také přála vyplodit :)

Máte rádi thrillery?

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page