top of page

Propojení Dcery hvězd a Spojení duší?

Pokud sledujete můj facebook a Instagram, pak víte, že chystám novou knihu. První díl zcela nové fantasy s pracovním názvem Spojení duší – Znamení draka. Protože už jsem dávno za polovinou rukopisu, myslím, že nastal čas, abych vám příběh trošku přiblížila. A hlavně odhalila jedno překvapení.

Svět, ve kterém se totiž nový příběh odehrává, není jen tak ledajaký.

Dcera hvězd je pro mě výjimečný příběh. Je to kniha, která mi dala nejvíce práce, stála mě nejvíce energie a také dějově byla nejnáročnější, protože příběh je dost spletitý a rozsáhlý. Navíc jsem zde stvořila několik postav, které mi přirostly k srdci, a tím myslím i národy. Třeba groni. Na ně jsem vážně pyšná 😊

Stejně tak na celou zemi Waranu. Je to přesně ten svět, který jsem si celé roky přála stvořit, ale stále jsem k tomu jaksi nedozrála. Pokud tenhle článek čtou i ti, kteří mou tvorbu sledují už od začátku, jistě budou souhlasit, že počátek s Jednorožci byl opravdově pohádkový a odpovídala tomu i země děje – Lilandgarie. Poté Mianthilie a konečně temnější Welwetie ze Syna pekel. Až v Dceři hvězd se mi ale podařilo stvořit pořádně temný svět, který bere dech a ze kterého mrazí. Aspoň v to tedy doufám :D

A proto se mi ho nechce jenom tak opustit. I když na druhém dílu pracuji, jde to pomalu, protože mě přepadla touha napsat Spojení duší a příběh mě naprosto pohltil.

No a teď k tomu překvapení. Spojení duší a Dcera hvězd jsou propojené. Oba příběhy se totiž odehrávají ve stejném světě. Waranu z Dcery hvězd a Ekarii a Narllanu ze Spojení duší dělí pouze oceán. Ale to není všechno. Ještě jeden prvek příběh spojuje. A to jsou groni.

Jak a do jaké míry? To se nechte překvapit 😊

Vždycky jsem si přála vytvořit svět, který propojí více příběhů (které spolu dějově ani postavově nemusí souviset). Mám radost, že jsem se do toho konečně pustila a těším se, až budu moci Dceru hvězd i Spojení duší zařadit do jedné sbírky.

Ale pozor. Hrdinové jsou v každé knize zcela jiní. Můžu už předem říct, že se navzájem nepotkají. Tedy zatím. Možná :D

A teď pár slov, o čem ve zkratce Spojení duší bude:

Diara žije jako služebnice v domě víry, kde ji tyranizují kruté kněžky. Celý život se jí ale obrátí vzhůru nohama, když se sblíží s tajuplným vězněm, který pochází ze znepřátelené země za hranicí. Ze země, kde půdou koluje magie, lidé ztrácejí duši, ve stínech číhají stvůry a zemi zarůstá džungle. Ze země, kde spí půlnoční draci a zdejší strašlivý král touží po jejich osvobození. Diara netuší, jak moc je její osud s osudem krále Narllany a půlnočních draků svázaný...

Tak co na to říkáte?

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page