top of page

Nové ilustrace k Dceři hvězd

Tak jsem se zase pustila do kreslení a vznikly z toho další ilustrace k mé novince Dcera hvězd :) Pokud už máte přečteno, určitě všechny hrdiny z obrázků poznáte. Kdo přečteno ještě nemá, třeba ho ilustrace navnadí ;-) Knihu si nyní můžete objednat za speciální cenu 290 Kč přímo u mě.

A teď obrázky. Hned na začátku máme hlavní hrdinku darkílu Arinalu, Dceru hvězd.

Enita, čarodějka Hanajů a Arinalina společnice.

Tady je celá družina - Arinala, Enita, Adaron, Ilan, Darret

Arinala s Darretem.

Arinala s jejím nejlepším přítelem faidrem - Renniagor je potomkem draků.

Arinala opět s Renym :)

Scéna z první části knihy - Arinala a saudři a Meja schovaná z stromem.

Gron Thargos s jeho karnyrem Otagem

A to je zatím vše :) Další mám rozkreslené. Všechny ilustrace si můžete objednat. Každý obrázek je pouze za 90 Kč, poslední obrázek s Thargosem mám navíc i ve zvětšenině ve formátu A3 - ten stojí 140 Kč.

Kdo by měl zájem o originál, může si ho objednat za 240 Kč. Originály doporučuji objednávat co nejrychleji, abyste si stihli objednat svého favorita dřív, než vám ho vyfoukne někdo jiný :)

Obrázky jsou ve formátu A4.

Kdo by si přál obrázek na přání podle svých představ, i to je možné. Klidně mi napište ;-)

Své objednávky pište na můj email michaela.nelien@seznam.cz, vždy připište název obrázku.

Štítky:

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page