top of page

Dcera hvězd v prodeji!

Hurá! Je to tady! Po dlouhém čekání je Dcera hvězd konečně na světě! První díl nové fantasy série o válečnicích bohů míří mezi vás :) V knihkupectvích by měla být k dostání od zítřka, nejdéle snad od čtvrtka. Každý si ale můžete objednat knihu přímo u mě. A pro prvních deset mám opět speciální dárky.


Samota je jako červ, který vás zevnitř pomalu užírá. Dcera hvězd Arinala, kdysi mocná válečnice bohů, zůstala sama mezi obyčejnými smrtelníky. Odolá instinktům vražedkyně?


Dcery hvězd se staly po válce bohů štvanou zvěří. Zbídačenému světu vládne krutou rukou zrůdný národ gronů, kvůli kterému všechna království zanikla. Lidé nepředstavují nic jiného než otrockou sílu a potravu pro stvůry.

V lese za osadou hnije tajemství deroucí se ze záhrobí. Arinala se stala součástí plánu čehosi, co mělo zůstat dávno pohřbené. Co když ale sama sebe připravila o jedinou možnost, jak z téhle noční můry uniknout? Může se znovu stát Dcerou hvězd, nebo už je pozdě?

 

Na knize jsem pracovala 2 roky. Jedná se o příběh, který mi zatím zabral nejvíce času, a navíc je to i má nejdelší kniha. Má 420 normostran, knižně to vychází na 388 stránek. Takže si docela počtete, co říkáte? :D


Můžu říct, že mě psaní opravdu bavilo. Kolikrát jsem byla přímo nadšená, když jsem dopsala určitou pasáž nebo kapitolu. Měla jsem celý příběh v hlavě, i když úplně na začátku bylo všechno jinak. První nápad na Dceru hvězd totiž přišel už v roce 2011. Tehdy se ale příběh vyvíjel úplně jinak. Napsala jsem asi 50 stran, ale potom mě zcela ovládly Křišťály moci. Dcera hvězd zřejmě potřebovala čas k dozrání. Myslím, že když jsem se k ní vrátila až v roce 2015, udělala jsem dobře. Celý nápad i příběh jsem překopala, až z knihy vznikla temná fantasy v podobě, kterou má dnes. Z celého srdce doufám, že se vám bude líbit.


Pokud byste mi chtěli pomoci dostat Dceru hvězd mezi co nejvíce lidí a čtenářů, budu moc ráda, když budete tento článek sdílet na kterékoli sociální síti. Nebo když se zmíníte na svém blogu či stránce nebo prostě jen mezi svými kamarády, třeba ve škole. Samozřejmě také pomůže, když se budete chodit ptát do knihkupectví. Můžete i sdílet můj příspěvek o prodeji na Facebooku tady. Prostě za jakoukoli vaši pomoc a zájem budu moc vděčná!


Pokud sledujete můj blog, určitě jste si všimli, že jsem zveřejňovala pár ilustrací. Kreslení na téma Dcery hvězd mě moc baví, takže mám hotovo spoustu dalších ilustrací. Brzy je tu zveřejním, tak doufám, že se těšíte ;-) Kdo by měl zájem si nějaký obrázek objednat, samozřejmě je to možné. Stačí mě kontaktovat na emailu michaela.nelien@seznam.cz, nebo kouknout na galerii a objednávku. Ilustrace k Dceři hvězd tam sice zatím nejsou, ale můžete si o ně v objednávce napsat.


Takže sledujte můj blog, nové obrázky se tu brzy objeví ;-) Těšit se můžete třeba na grona Thargose, na darkílu Arinalu s čarodějkou a další obrázky.


Prvních deset z vás, kteří si Dceru hvězd před 3 týdny předobjednali, navíc obdrží malý komiks. I ten tu brzy zveřejním, protože i ten si budete moci objednat, a nebo si ho přát jako dárek za speciální cenu k objednávce knížky.


Ale jak si Dceru hvězd objednat? Jednoduše tady - vyplníte pouze krátkou objednávku. Jako dárky obdržíte sadu záložek, podpisovou kartičku a prvních deset z vás navíc i 2

ilustrace! A protože slavíme narození nové knížečky, zájemci si můžou po omezenou dobu objednat i ebook 4 kroky jak napsat knihu pouze za 120 Kč (místo 220 Kč) anebo některou mou další knížku se slevou 10%! Jedná se o Snížkova dobrodružství, Volání sirény nebo Syna pekel. A to všechno k Dceři hvězd :)


Znáte mou povídku Ztracená? Je to krátký příběh, který předchází knize Dcera hvězd. Zatím ještě není dopsaná, ale její průběh můžete sledovat a číst na Wattpadu ;-)


No a ještě příjemná zpráva na závěr... snad už brzy konečně domluvím termín křtu! Ano, Dcera hvězd bude slavnostně pokřtěna a už teď vám můžu prozradit, že akce proběhne v Knihách Dobrovský na Václavském náměstí v Praze! Všichni jste srdečně zváni! Termín a program upřesním - opět tady na blogu a na mém Facebooku.


Všimli jste si také, že jsem navázala spolupráci s Dětským Domovem Korkyně? Psala jsem o tom článek, tak se můžete určitě mrknout ;-)


No a ještě jedna věc - letos se uvidíme i na veletrhu Svět knihy! Huraaaa! A to dokonce dvakrát! Bližší info už brzy!

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page