top of page

Kniha mě spojila s Dětským domovem Korkyně

V tomto článku bych se s vámi ráda podělila o jednu úžasnou věc. Hned na začátek bych chtěla říct, že pokud budete článek sdílet a řeknete o něm i rodičům, uděláte dobrou věc. Třeba tím vzbudíte zájem několika lidí, kteří budou chtít pomoci několika dětem.




Můj článek je právě o dětech. Díky mé nové knize Dcera hvězd jsem navázala spolupráci s Dětským domovem Korkyně, který sídlí v Dobříši. Mám z toho velkou radost a ráda bych je co nejvíce podpořila. Tento dětský domov je totiž závislý na finanční pomoci obyčejných lidí. Jedná se o soukromé školské zařízení, a proto nedostávají žádné veřejné prostředky na investiční náklady. Pomoc je tedy na nás.

Pokud byste rádi pomohli, můžete dětem darovat věci nebo pomoci službou. Stačí domov kontaktovat. Skvělé bude hlavně to, když o něm řeknete svým známým. Kdoví, třeba se mezi nimi najde nějaká dobrá duše, která bude chtít dětem pomoct 😊


Samozřejmě důležitá je i finanční pomoc, takže kdyby měl někdo možnost nebo o věděl o někom, kdo možnost pomoci má, tady je číslo účtu. 921940267/0100



Věřím, že si každé dítě zaslouží mít láskyplný domov. Neumím si ani představit, jaké to je vyrůstat bez rodičů. Mám ale radost, že existují zařízení jako je DD Korkyně, které takovýmto dětem domov poskytují. A věřím, že ten domov je opravdu plný lásky.


Já už se nemůžu dočkat, až se s dětmi opět sejdu a povyprávím jim o své nové knížce. Plánuji besedu přímo u nich v domově a součástí bude i soutěž, tak doufám, že děti Dcera hvězd zaujme 😊

Kontakt:

info@ddkorkyně.cz

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page