top of page

ebook 4 KROKY JAK NAPSAT KNIHU

Napsání vlastní knihy není vůbec snadná záležitost. Přesto jsem pro vás vyrobila "návod", jak vytvořit základ pro napsání knihy ve 4 jednoduchých krocích. Jedná se o můj úplně první ebook na tohle téma a můj první ebook tohoto stylu vůbec a dala jsem si na něm opravdu záležet. Proto z celého srdce doufám, že se vám zalíbí a hlavně vám pomůže na vaší cestě za splněným snem :)

 

Znám mnoho z vás, kteří touží napsat svou vlastní knížku. Někteří už dlouho píší a jsou v tom opravdu dobří. Jiní se k tomu teprve chystají nebo se odhodlávají. Možná už svou knížku máte napsanou a tenhle ebook nepotřebujete. Ať je to tak, či onak, do ebooku jsem vložila všechny své zkušenosti z 12ti let psaní a vydávání knih a pokusila se je shrnout do podoby, která by mohla pomoci ostatním, kteří touží po tom stejném jako já.

Ebook je navíc plný cvičení, úkolů a především výzev k akci. Tyto výzvy jsou 4 KROKY, díky kterým si procvičíte 4 základní části tvorby knihy.

Mnoho z toho jsem popisovala ve svých článcích pro časopis Pevnost a teď se vám naskýtá možnost mít všechny tyto články pohromadě v jednom celku. Cvičení a úkoly jsou však zcela něco nového, vytvořeného pouze pro tento ebook a pouze pro vás :) Stejně jak BONUS Jak se vyrovnat s psací krizí, který vás čeká na konci.

Abyste v tom ale měli pořádek, vyrobila jsem pro vás ještě jeden DÁREK, který dostanete speciálně k ebooku. Jedná se o PRACOVNÍ SEŠIT, kde je obsažen přehled všech úkolů, cvičení i kroků, a který vás těmito úkony provede krok za krokem, hezky pomalu a postupně. Můžete si ho tedy vytisknout a zapisovat si své odpovědi na všechny otázky a cvičení.

Cena ebooku 4 kroky jak napsat knihu je pouze 220 Kč (ačkoli v porovnání s jinými ebooku podobného typu by jeho hodnota byla aspoň 600 Kč). Psala jsem ho ale pro vás, pro mé věrné čtenáře, a přeji si, aby pro vás byl dostupný a přinesl vám radost. Pokud se rozšíří i dál a přinese užitek i dalším nadšencům pro psaní, tím líp :)

Datum vydání je stanovený na 8. září.

Od tohoto dne si ho můžete objednat přímo zde na mém webu, kde se objeví na speciálně vytvořené a přehledné stránce ;-)

Kdo o něj má zájem už teď a nechce se o nic starat ani nic hlídat, může si ho zamluvit na emailu objednavka.knihy@seznam.cz. 8. září obdržíte objednávku, kterou pouze potvrdíte a je hotovo. Ebook vám bude po zaplacení doručen na váš email ve formátu PDF. Stačí jen kliknout, otevřít a číst :)

Pokud byste mě chtěli podpořit a šířit informace o ebooku dál, budu moc ráda za sdílení článku. Moc vám děkuji!

Mějte se krásně a užijte si zbyteček léta :)

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page