top of page

Má nejnovější dílka

Malování je pro mě relax. Ačkoli mě potom vždycky bolí záda, odpočinu si :D Především u olejomalby, která má neuvěřitelný rozměr a můžete se v ní opravdu vyřádit, dokážu vždycky vypnout. Což je pro mě při psaní knih a neustálém přemýšlení dost důležité.

Malování ale zbožňuju pro spoustu dalších výhod. Když malujte, vyjadřujete tím něco ze sebe. Můžete vyjádřit své pocity, náladu, uvolnit se, plně se ponořit do činnosti, která je kreativní a osvobozuje.

Právě teď se moje obrázky nastěhovaly do Kavárny Kočičí v Praze, kde budou viset až do konce srpna. Mám z toho velkou radost, protože tam vypadají opravdu krásně :) Nějaké ty fotky z vernisáže sem hodím určitě taky ;-)

Ráda bych vám ale představila svá nejnovější dílka, která si můžete prohlédnout i na výstavě, ale protože ne všichni se do Prahy dostanete, můžete se na ně mrknout i teď, přímo tady :)

Snad vaše oko potěší :)) Samozřejmě budu ráda za komentáře, tak se nestyďte :D Stejně tak mě zajímají vaše ohlasy na ilustrace k Dceři hvězd u předchozího článku.

Samozřejmě, pokud byste si chtěli nějaký obraz objednat, není problém, napište mi e-mail ;-)

Populární příspěvky
Prohlédněte si i jiné články
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page